Умови гарантії

    Всі ми розуміємо - зламатися може все, що завгодно. І це не залежить від вартості товару або популярності і популярності бренду. Природно, що зламана обновка не може не засмутити, хоча, якщо ламинатору, знищувачу документів або лічильника банкнот вже рік, два або три, його поломка також - суцільне розлад. На жаль, в різному процентному співвідношенні, але попадаються браковані вироби в будь-якій партії товару будь-якої торгової марки. Найголовніше, що ви повинні пам'ятати - не треба впадати у відчай, все можна виправити. Треба тільки правильно діяти, адже вся продукція куплена в нашому магазині має офіційну гарантію від виробників або постачальників.


    Отже, які ж конкретні дії ви повинні зробити?
    відповідно ДО Закону України «Про захист прав споживачів» покупець має право обміняти або повернути товар в таких випадках:

Товар несправний

      • після ремонту в сервісному центрі та ж поломка проявляється знову з незалежних від Вас причин
      • сервісний центр не може усунути поломку протягом 14 днів або не може усунути її взагалі
      • після ремонту товар втрачає можливість виконувати якусь функцію або стає суттєво іншим
    У всіх інших випадках, ви повинні звертатися в авторизовані сервісні центри виробників з вимогою ремонту. При поверненні несправного товару, повернення грошей відбувається після укладення сервісного центру про те, що товар експлуатувався правильно. Сервісне обслуговування здійснюють тільки авторизовані сервісні центри.
    Наша компанія може надати додаткові послуги по транспортуванню товару в сервісний центр, вартість послуги узгоджується з вашим менеджером в кожному конкретному випадку.

Товар справний, але він не підходить

      • товар не повинен бути у вживанні і не мати слідів використання
      • повна комплектація товару
      • товар не був у використанні (не включався)
      • збережено його товарний вигляд, упаковка, документи, пломби, комплектація, етикетки та ярлики, заводське маркування )
      • збережено його зовнішній вигляд (відсутні будь-які механічні пошкодження, немає подряпин, сколів, потертостей, програмне забезпечення не піддавалося змінам і т. п.)
      • з дня придбання не пройшло 14 днів, не враховуючи дня покупки

    При оформленні повернення якісного товару покупець надає весь пакет документів, передбачений статтею 9 Закону України "Про захист прав споживачів"
        • товар у повній комплектації
        • товарний чек
        • гарантійний талон
        • акт технічного стану товару з сервісного центру (при необхідності)

    а також оформлює письмову заяву із зазначенням вимог обміну або повернення на ім'я директора магазину.
    Якщо Ви повертаєте товар в обмін на гроші, то розрахунки відбуваються виходячи з вартості товару на момент його покупки. Гроші повертаються покупцеві у день пред'явлення відповідної вимоги, або у разі відсутності необхідної суми в касі, в інше обговоренное час, але не пізніше 7 днів з моменту запиту.